czwartek, 27 czerwca 2019

Zawirowania i wielki come back ;)

Wiem, wiem... Zaniedbałam bardzo bloga i Was, moi mili. Ostatni post wstawiłam pod koniec kwietnia(co?! już tyle czasu minęło?!) i słuch o mnie zaginął. Chciałabym Was za to bardzo przeprosić i ciut się wytłumaczyć :). 



Kwiecień zleciał mi na organizowaniu własnego zamążpójścia. Spodziewałam się wielu komplikacji i mało papierkowej roboty, a wyszło odwrotnie, z czego ostatecznie byłam zadowolona :). Sam  maj składał się głównie z ogromnej mobilizacji, świetnej zabawy i długiego odsypiania. Ceremonia była nie z tej ziemi (mieliśmy własnego Vadera! :D ) nie zabrakło mocy przez cały wieczór, a nawet i kolejny dzień :). To było jak skok w przestrzeń międzygwiezdną Sokołem Millenium bez pasów ;) 



Gdy udało mi się zsiąść z ślubnego rollercoaster'a , z miejsca wpadłam po uszy w szykowanie się do corocznej wyprawy w Tatry. Tym razem czekały na mnie warunki zimowe (jak się okazało w wersji mikro ;) ), na które nie byłam przygotowana. Zakupiłam sprzęt, zaimpregnowałam buty, wytargałam torbę i wsadziłam nos podręczniki o trekkingu zimowym. Na miejscu okazało się, że z tej zimy to zostały 3 połacie śniegu na szlaku, ale radocha z ulepienia własnego bałwanka pod koniec czerwca była bezcenna. Jak sami wiecie, góry są dla mnie wyjątkowym miejscem. Dzięki temu krótkiemu wypadowi, udało mi się naładować wewnętrzne baterie po same kokardki. Teraz, na nizinach, pełna energii i motywacji zabieram się za odświeżenie zaniedbanych rzeczy.




Mimo nawału spraw, nie próżnowałam :) Każda wolną chwilę spędzałam relaksując się przy książce, a te bardziej zajęte spędzałam zasłuchana w audiobooki. Obecnie mam za sobą 59 pozycji, z czego 29 to audiobooki, a 30 książki przeczytane (papier i e-book). Poznałam ogrom niesamowitych historii, odkryłam nowych, nietuzinkowych autorów, wróciłam do opowieści z dzieciństwa i zasmakowałam nowych gatunków. Tak bardzo chcę się z Wami podzielić tym ogromem wrażeń! Obiecuję, że od jutra ostro zabieram się do pracy i postaram się opowiedzieć Wam, o co smaczniejszych kąskach literackich  ;)

Pozdrawiam
ZaBOOKowana :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz