wtorek, 26 stycznia 2016

3... 2... 1... start!

Witam!

Po wielu zawirowaniach nadszedł rok 2016 i pora ustanowić sobie nowe cele do zrealizowania. W 2015 udało mi się zrealizować Wyzwanie Książkowe, a w tym roku spróbuję pisać bloga. Namówili mnie do tego bliscy, a ja się za bardzo nie opierałam ;) 

O czym będzie? W sumie jeszcze nie wiem. Tematem przewodnim będą książki. Duże, małe, znane, nieznane, jakie tylko wpadną mi w ręce. Postaram się zamieszczać tu recenzje, ale nie będą to zwykłe recenzje, a raczej spis wrażeń i odczuć towarzyszących mi w trakcie czytania. Myślę, że nie zamknę się tylko w tematyce literackiej, chętnie zobaczę co z tego wyrośnie. 

Cel: pisać co najmniej jedna notatkę w tygodniu przez rok. Jako że mamy już niemalże koniec stycznia to zakończenie Projektu Blog (kryptonim operacyjny) planuję na 25.01.2017 rok. Przed nami 52 wpisy, podczas których, mam nadzieję, będziecie się bawić równie dobrze jak ja :). Na czas Projektu Blog przyjmuję kryptonim ZaBOOKowana ;) .

Let's play a game...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz