sobota, 28 stycznia 2017

Projekt Blog dobiega końca :)



Witajcie!

Oto ja, ZaBOOKowana. Minął już rok odkąd dzielę się z Wami swoimi recenzjami, odczuciami i przemyśleniami. Pora już pokazać swoją twarz. Stoi przed Wami 28 letnia miłośniczka gór i książek, zakochana na zabój w Tatrach i Lovecrafcie, namiętnie studiująca mapy i F. Flagg. Śmiejąca się do siebie w autobusie, wąchająca książki i uwielbiająca biblioteki dziewczyna, która nie spocznie dopóki nie przeczyta "jeszcze jednego rozdziału". Kłania się nisko i chyli kapelusz, bo nadszedł najwyższy czas! Dokładnie 25.01. 2017r. skończył się mój Projekt Blog, już oficjalnie mogę powiedzieć, że wyzwanie książkowe 2017 zostało zrealizowane i było najprzyjemniejszym wyzwaniem jakie sobie narzuciłam. Koniec roku i koniec wyzwania, ale nie koniec pisania. Postanowiłam, że blog w dalszym ciągu będzie istniał i będę się z Wami dzielić nowymi recenzjami.

Z początku myślałam, że prowadzenie bloga będzie trudne i monotonne, że nie będę wiedziała co napisać, a całe wzniosłe zdania ułożone w głowie, nie będą się chciały przelać na klawiaturę. Nic bardziej mylnego! Słowa, zdania, akapity płynnie pojawiały się na ekranie, a samo pisanie sprawiało tak wiele przyjemności, że czas płynął nieubłaganie. Wreszcie mogłam opowiedzieć komuś to, co zawsze we mnie wzbiera po przeczytaniu książki. I najważniejsze! Nie udałoby mi się to, gdyby nie wsparcie Lubego (dziękuję!) oraz Wy. Tak Wy, Drodzy Czytelnicy :). To Wasze odwiedziny i komentarze dawały mi motywację do pisania, podnosiły na duchu i sprawiały mega radość. Dziękuję :)!

Zamiast zaplanowanych 52 wpisów, udało mi się zrealizować ich aż 62! Zanotowano prawie 3000 odwiedzin! To są osiągnięcia, których się nie spodziewałam, ale to nic. Bo największym osiągnięciem dla mnie jest to, że udało mi się podsunąć kilkorgu z Was kawał świetnej literatury! Jestem dumna, wzruszona i usatysfakcjonowana. A wszystko dzięki Wam!

W tym roku postaram się przeczytać i przedstawić Wam kilka (mam nadzieję) świetnych serii fantastycznych oraz sięgnąć po klasykę. Dodatkowo chcę czytać to na co będę miała ochotę :) No i pora przeczytać wreszcie to, co mam w domu ;). No to do dzieła! :)

Pozdrawiam ZaBOOKowana :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz